S oknami z Makrowinu je spokojných 97,7 % zákazníkov

S oknami z Makrowinu je spokojných 97,7 % zákazníkov

Reklamný článok - 7. augusta 2015 - 2821. zobrazení

Dotazník Makrowinu ukázal, že ľudia sú ochotní za kvalitu zaplatiť férovú cenu.

S výrobkami popredného slovenského výrobcu energeticky úsporných drevených a drevohliníkových okien spoločnosti Makrowin, s. r .o., Detva je veľmi spokojných 79,1 % a spokojných 18,6 % respondentov. Iba 2,3 % (jeden respondent) vyjadrilo nespokojnosť. Vyplýva to z dotazníka, ktorým si firma urobila v tomto roku prieskum medzi zákazníkmi, ktorí si od nej kúpili a dali namontovať okná. Úspešnosť vyplnenia dotazníkov dosiahla 70 % z oslovených respondentov. Informoval o tom Dušan Majer, riaditeľ Makrowinu. Väčšina zákazníkov odpovedala s najlepším hodnotením na väčšinu otázok.

Až 93% zákazníkov by odporučilo výrobky firmy Makrowin svojim známym. Viac ako polovica našich zákazníkov sa rozhodla obrátiť na firmu Makrowin pri kúpe okien na základe priaznivých referencií od svojich známych.

Uviedli, že medzi najviac preferované vlastnosti pri kúpe okien u nich patrí: kvalita, funkčnosť a tepelnoizolačné parametre. S montážnymi prácami a servisom výrobkov našej spoločnosti bolo veľmi spokojných a spokojných 83 % zákazníkov. Táto odpoveď hodnotí hlavne kvalitu práce našich montážnikov, konštatoval D. Majer.

makrowin rajec-1

Dodal, že najväčším prekvapením vyhodnotenia dotazníka bolo zistenie, že väčšina zákazníkov je s cenou výrobkov firmy veľmi spokojných, alebo spokojných. Nespokojný bol len jeden zákazník. Makrowin pritom vyrába iba kvalitatívne najvyššie druhy výrobkov, ktoré si vyžadujú vysoké vstupné náklady a preto realizačné ceny nemôžu byť nízke.

makrowin bb integral-5

,,Odpovede na otázku, či sú zákazníci spokojní s cenami aj mňa dosť prekvapili, lebo cena je vždy citlivá. Konkurencia tlačí ceny neférovo až na dno. Konkurencia tvrdí, že dodáva presne to isté ako my, len to má zákazník lacnejšie, ale v skutočnosti nás niekedy porovnávajú s výrobcom, ktorý o drevohliníkových oknách nemá ani páru. Práve ich začal vyrábať a preto dá nižšiu cenu, na čo niektorí zákazníci zaberú.

We Vibe - vibrátor pre páry

Hlavný dôvod prečo si niektoré konkurenčné firmy môžu dať neprimerane veľké zľavy a my nie, sú eurofondy. Tie v úplne zdeformovali trhové prostredie a podporili výrazný nárast korupcie. Takáto konkurencia cenu technológie nemusí premietnuť do ceny okien. My za technológiu platíme úver a leasing a tieto splátky musíme premietať do ceny výrobkov. Navyše robíme osvetu dreveným a drevohliníkovým oknám a máme podstatne vyššie marketingové náklady,“ vysvetlil D. Majer.

Makrowin-montaz

Súčasným trendom pre pekné, kvalitné okná s najvyššími úžitkovými vlastnosťami, sú drevohliníkové okná. Vyhovujú aj požiadavkám zákazníkov, aby ich okná mali minimálne nároky na údržbu a dlhú životnosť. Navyše majú dobré tepelno-technické parametre, zvukovú nepriezvučnosť, vodotesnosť, odolnosť voči zaťaženiu vetrom a bezpečnosť. Pre spomínané vlastnosti si získavajú čoraz väčší podiel na trhu nielen v zahraničí, ale aj na Slovensku.

Makrowin-Blowdoor_test_5

Spoločnosť Makrowin, s.r.o. je významným slovenským výrobcom drevených okien a dverí od roku 1997. Je aj výrobcom presklených posuvných stien a dodávateľom doplnkov k oknám – exteriérové a interiérové parapetné dosky, siete proti hmyzu, exteriérové a interiérové tienenie. V súčasnosti vyrába 23 produktov drevených a drevohliníkových okien, čo je najširšia ponuka takýchto okien na Slovensku.

Zákazníkom poskytuje aj bezplatné odborné poradenstvo. Makrowin je dlhoročným členom Zväzu spracovateľov dreva SR. Vynikajúce remeselné spracovanie, dôraz na kvalitu a inovácie výrobkov, sú kľúčové vlastnosti spoločnosti, ktoré jej umožňujú splniť náročné požiadavky zákazníkov v Európe aj v Amerike.

Zdroj/foto: Makrowin

  • Kategórie

Podobné články